2022 Guangzhou Fuarı’nda 30 milyon eserin tanıtımı yapılıyor

Yasmin

New member
131’inci Çin İthalat ve İhracat Fuarı geçen cuma günü kapılarını ziyaretçilerine açtı. Guangzhou Fuarı olarak da bilinen bu tertip, Çin’in iki taraflı ticaretini yani ulusal ve memleketler arası ticari dolanımını teşvik amacını güdüyor. 15-24 Nisan içinde 10 gün sürecek olan fuarda internet standı, sonlar üstü elektronik ticaret teşvikin dönük etkinlikler yapılacak. 32 ülke ve bölgenin katıldığı fuarda, sanal olarak organize edilen kısımda 2,9 milyonu aşkın eserin tanıtımını yapıyor. Kelam konusu eserler, tüketim mallarından elektrikli mesken aletlerine kadar geniş bir yelpazeyi kapsıyor.

Fuarın açılış konuşmasını yapan Çin Ticaret Bakan Yardımcısı Wang Shouwen, Çin hükümetinin Guangzhou Fuarı’na verdiği ehemmiyeti vurguladı. Açılışa iki başka ileti gönderen Xi Jinping de bu düzenlemenin milletlerarası ticarete yaptığı katkının altını çizerek, Çin’in global ortama açılımı için oluşturduğu ehemmiyeti belirtti ve ülkenin dış ticarette yüksek kalitede gelişmenini bu düzenlemeler aracılığıyla sağladığını lisana getirdi.

Düzenleyicilerin açıklamalarına göre; dünyanın her tarafınca gelen 25 bin teşebbüs, mamüllerini 126 kategoriye ayrılmış 50 sergileme bölgesinde tanıtacak. Bunun haricinde, daha az kalkınmış bölgelerden gelen iştirakçiler için “kırsal canlandırma” ismi verilen bir kısım de bulunuyor.

Kaynak Çin Milletlerarası Radyosu
Hibya Haber Ajansı