Anadolu Isuzu Otomotiv Sanayi ve Ticaret A.Ş’nin 2022 yılı 1. çeyrek finansal sonuçları belirtildi.
Kamuyu Aydınlatma Platformuna (KAP) yapılan açıklama şu biçimde:
”Ocak-Mart 2022 devrinde net satışlar geçen yılın birebir periyoduna bakılırsa yüzde 144 artışla 934 milyon TL olarak gerçekleşmiştir. Birebir periyotta yurt içi satışlar yüzde 182 artarken, ihracat satışları yüzde 549 artış göstermiştir. Ocak-Mart 2022 periyodunda 926 adedi iç pazara, 186 adedi dış pazarlara olmak üzere toplam 1.112 adet araç satılmıştır. Ocak-Mart 2021 ile karşılaştırıldığında şirketin toplam satış hacmi yüzde 11 artmıştır. Ocak-Mart 2022 devrinde FAVÖK geçen yılın tıpkı periyoduna göre yüzde 198 artışla 119 milyon TL’ye
yükselmiştir. bu zamandayüzde 144 artan net hasılatla brüt kar marjı da geçen seneye göre 639 baz puan güzelleşerek yüzde 27,7 düzeyine çıkmıştır. Buna paralel FAVÖK marjı da 230 baz
puan artışla yüzde 12,7 olarak gerçekleşmiştir. (2021: yüzde 10,4) 2022 Mart ayı prestijiyle net işletme sermayesi muhtaçlığı 596 milyon TL düzeyinde gerçekleşmiştir. 2021 sonunda yüzde 11,8 olan net işletme sermayesi muhtaçlığı / net satışlar oranı, birinci çeyrek sonu prestijiyle yüzde 18,5 düzeyine yükselmiştir. (2021 Mart: yüzde 25,5)”
Hibya Haber Ajansı
Kamuyu Aydınlatma Platformuna (KAP) yapılan açıklama şu biçimde:
”Ocak-Mart 2022 devrinde net satışlar geçen yılın birebir periyoduna bakılırsa yüzde 144 artışla 934 milyon TL olarak gerçekleşmiştir. Birebir periyotta yurt içi satışlar yüzde 182 artarken, ihracat satışları yüzde 549 artış göstermiştir. Ocak-Mart 2022 periyodunda 926 adedi iç pazara, 186 adedi dış pazarlara olmak üzere toplam 1.112 adet araç satılmıştır. Ocak-Mart 2021 ile karşılaştırıldığında şirketin toplam satış hacmi yüzde 11 artmıştır. Ocak-Mart 2022 devrinde FAVÖK geçen yılın tıpkı periyoduna göre yüzde 198 artışla 119 milyon TL’ye
yükselmiştir. bu zamandayüzde 144 artan net hasılatla brüt kar marjı da geçen seneye göre 639 baz puan güzelleşerek yüzde 27,7 düzeyine çıkmıştır. Buna paralel FAVÖK marjı da 230 baz
puan artışla yüzde 12,7 olarak gerçekleşmiştir. (2021: yüzde 10,4) 2022 Mart ayı prestijiyle net işletme sermayesi muhtaçlığı 596 milyon TL düzeyinde gerçekleşmiştir. 2021 sonunda yüzde 11,8 olan net işletme sermayesi muhtaçlığı / net satışlar oranı, birinci çeyrek sonu prestijiyle yüzde 18,5 düzeyine yükselmiştir. (2021 Mart: yüzde 25,5)”
Hibya Haber Ajansı