Binance, yeni başlatmış olduğu davet merkezi hizmetlerinin birinci durağı olarak Türkiye’yi seçtiğini duyurdu. Türkiye’deki VIP ayrıcalıklara sahip müşterilerine uygulama üzerinden 7/24 müşteri hizmetleri takviyesi sağlayan Binance, çabucak hemen test etabında olan bu hizmeti tüm ülkelerde faaliyete geçirmeye hazırlanıyor.
Dünyanın önde gelen blok zinciri ekosistemi ve kripto varlık altyapı sağlayıcısı Binance, bir birincisi Türkiye’de gerçekleştirerek, Türkçe davet merkezi hizmetlerini başlatmış olduğunı duyurdu. Paris Blok Zinciri Haftası Zirvesi’nde konuşan Binance CEO’su Changpeng Zhao, yaptığı açıklamada, Türkçe müşteri hizmetleri sistemini şu an test ettiklerini belirterek, “Sadece iletileşme üzerinden müşteri takviyesi sağlıyoruz, ileriki periyotlarda telefonla da tüm ülkelerde bu hizmeti başlatmayı hedefliyoruz” dedi.
Pilot uygulama Türkçe olarak başladı
Türkiye’deki kripto para ekosisteminin büyümesine ve güçlendirilmesine verdiği ehemmiyetle yatırımlarını sürdüren Binance, davet merkezi hizmetlerini birinci sefer Türkçe olarak başlattı. Türkiye’deki pilot uygulamadan birinci etapta yalnızca VIP müşterileri yararlanabiliyor.
Dolandırıcılık olaylarını başlamadan bitirmek ismine müşteri dayanağı grubu ile yapılacak görüşmeler Binance uygulaması üzerinden gerçekleştirilirken, kullanıcılar cep telefonu numarası üzerinden değil, Binance uygulaması üzerinden aranıyor ve görüşmeler aramayı kabul etmeleri halinde gerçekleştiriliyor.
Kullanıcılarına sunduğu hizmeti her geçen gün genişletmeyi amaçlayan Binance, 7/24 müşteri takviyesi hizmetiyle müşterilerinin muhtaçlıkları olan her bilgiye süratli, akıcı ve kapsamlı biçimde erişebilmelerini hedefliyor. Kullanıcılarına şu anda yalnızca iletileşme üzerinden müşteri takviyesi veren Binance, önümüzdeki periyotta tüm ülkelerde davet merkezi hizmetine geçmeye hazırlanıyor.
Kaynak
Hibya Haber Ajansı
Dünyanın önde gelen blok zinciri ekosistemi ve kripto varlık altyapı sağlayıcısı Binance, bir birincisi Türkiye’de gerçekleştirerek, Türkçe davet merkezi hizmetlerini başlatmış olduğunı duyurdu. Paris Blok Zinciri Haftası Zirvesi’nde konuşan Binance CEO’su Changpeng Zhao, yaptığı açıklamada, Türkçe müşteri hizmetleri sistemini şu an test ettiklerini belirterek, “Sadece iletileşme üzerinden müşteri takviyesi sağlıyoruz, ileriki periyotlarda telefonla da tüm ülkelerde bu hizmeti başlatmayı hedefliyoruz” dedi.
Pilot uygulama Türkçe olarak başladı
Türkiye’deki kripto para ekosisteminin büyümesine ve güçlendirilmesine verdiği ehemmiyetle yatırımlarını sürdüren Binance, davet merkezi hizmetlerini birinci sefer Türkçe olarak başlattı. Türkiye’deki pilot uygulamadan birinci etapta yalnızca VIP müşterileri yararlanabiliyor.
Dolandırıcılık olaylarını başlamadan bitirmek ismine müşteri dayanağı grubu ile yapılacak görüşmeler Binance uygulaması üzerinden gerçekleştirilirken, kullanıcılar cep telefonu numarası üzerinden değil, Binance uygulaması üzerinden aranıyor ve görüşmeler aramayı kabul etmeleri halinde gerçekleştiriliyor.
Kullanıcılarına sunduğu hizmeti her geçen gün genişletmeyi amaçlayan Binance, 7/24 müşteri takviyesi hizmetiyle müşterilerinin muhtaçlıkları olan her bilgiye süratli, akıcı ve kapsamlı biçimde erişebilmelerini hedefliyor. Kullanıcılarına şu anda yalnızca iletileşme üzerinden müşteri takviyesi veren Binance, önümüzdeki periyotta tüm ülkelerde davet merkezi hizmetine geçmeye hazırlanıyor.
Kaynak
Hibya Haber Ajansı