Tüketici elektroniği kesiminin başarılı markası Casper, oyuncularla buluşan markası Excalibur’un yanı sıra üst seviye performans sunan VIA ve Nirvana modellerinin bilinirliğini artırmak için RTB House’un yeni kuşak görüntü reklamlarını kullandı.
RTB House, hakikat maksat kitleye ulaşmak için eşsiz Derin Öğrenme teknolojisinin gücünü kullanarak, marka stratejisine uygun biçimde kişiselleştirilmiş görüntü reklam kampanyasını başlattı. Kampanya mühletince kendi kendine öğrenen algoritmalar, kullanıcıların tercihlerine en yakın modelleri göstererek optimizasyon sağladı. kişiselleştirilmiş görüntü yaklaşımına ek olarak RTB House, markanın erişimini ve görünürlüğünü daha da artırmak için web sitesi kategorileri aracılığıyla etkileşime girme mümkünlüğü daha yüksek olan kullanıcıları hedeflemek üzere ContextAI teknolojisini kullandı.
Gücünü derin öğrenmeden alan görüntü reklam kampanyası sonunda;
yüzde 95,7 görüntülenebilirlik
yüzde 106 daha fazla tıklama ve
yüzde 65 VCR artışı ile benzeri kampanya metriklerine nazaran etkileyici sonuçlar elde edildi.
RTB House ile birlikte yaptıkları başarılı kampanyanın sonuçlarını değerlendiren Casper Pazarlama Kurumsal İrtibat Yöneticisi Ahmet Beliktay, “Casper’da en başından beri neyi başarmak istediğimizi biliyorduk. RTB House’un Derin Öğrenme dayanaklı tahlilleri aslında bu beklentilerimizi biroldukça seviyede aşmamıza yardımcı oldu. Marka bilinirliğini artırmanın yanı sıra pazarlama hunisinin her kademesinde gerçek kitlelerle etkileşim kurarak tüketici seyahatini daha heyecanlı hale getirdik” dedi.
Kampanyayı hayata geçiren MooF Ajans Dijital Pazarlama Müdürü Gökhan Tüz, “Daha kişiselleştirilmiş bir marka bilinirliği yaklaşımı oluşturmayı ve bu doğrultuda görünürlüğü en üst seviyeye çıkarmayı hedefledik. Standart görüntü platformları ve kampanya yapıları yerine RTB House’un derin öğrenme algoritmalarından gücünü alan kişiselleştirilmiş Görüntü Yayın Reklamlarını kullandık. bu biçimdece daha heyecan verici bir tüketici seyahati maksadıyla pazarlama hunisinin her kademesinde gerçek kitlelere ulaşmayı ve etkileşim kurmayı başardık” dedi.
Derin Öğrenme Görüntü Reklamların Muvaffakiyetini Artırıyor
Derin Öğrenme teknolojisinin ve ContextAI’nin avantajlarından yararlanan RTB House, bilhassa farkındalık kampanyası KPI’larında elde edilen sonuçlarla markanın maksatlarını aşmayı başardı. Gelişen değişen teknolojinin sunduğu fırsatlarla birlikte günümüzde daha da kıymetli hale gelen dijital pazarlamada görüntü içerikler, pazarlama iletilerine odaklanma ve müşteri etkileşimini geliştirmenin yanı sıra marka imajını desteklemeye de yardımcı oluyor.
Marka şuuru oluşturmada değerli bir etken olan görüntü ile bu etkiyi artırmak için çalışmalar yapan RTB House ‘Streaming Görüntü Ads’le dalı bir adım ileriye taşıyor. Reklamverenlerin markalarına özel stratejilerini yürütmelerine imkân sunma gayesiyle daima olarak tahlillerini güncelleyen RTB House, kesimin büyümesine de katkıda bulunuyor.
Hibya Haber Ajansı
RTB House, hakikat maksat kitleye ulaşmak için eşsiz Derin Öğrenme teknolojisinin gücünü kullanarak, marka stratejisine uygun biçimde kişiselleştirilmiş görüntü reklam kampanyasını başlattı. Kampanya mühletince kendi kendine öğrenen algoritmalar, kullanıcıların tercihlerine en yakın modelleri göstererek optimizasyon sağladı. kişiselleştirilmiş görüntü yaklaşımına ek olarak RTB House, markanın erişimini ve görünürlüğünü daha da artırmak için web sitesi kategorileri aracılığıyla etkileşime girme mümkünlüğü daha yüksek olan kullanıcıları hedeflemek üzere ContextAI teknolojisini kullandı.
Gücünü derin öğrenmeden alan görüntü reklam kampanyası sonunda;
yüzde 95,7 görüntülenebilirlik
yüzde 106 daha fazla tıklama ve
yüzde 65 VCR artışı ile benzeri kampanya metriklerine nazaran etkileyici sonuçlar elde edildi.
RTB House ile birlikte yaptıkları başarılı kampanyanın sonuçlarını değerlendiren Casper Pazarlama Kurumsal İrtibat Yöneticisi Ahmet Beliktay, “Casper’da en başından beri neyi başarmak istediğimizi biliyorduk. RTB House’un Derin Öğrenme dayanaklı tahlilleri aslında bu beklentilerimizi biroldukça seviyede aşmamıza yardımcı oldu. Marka bilinirliğini artırmanın yanı sıra pazarlama hunisinin her kademesinde gerçek kitlelerle etkileşim kurarak tüketici seyahatini daha heyecanlı hale getirdik” dedi.
Kampanyayı hayata geçiren MooF Ajans Dijital Pazarlama Müdürü Gökhan Tüz, “Daha kişiselleştirilmiş bir marka bilinirliği yaklaşımı oluşturmayı ve bu doğrultuda görünürlüğü en üst seviyeye çıkarmayı hedefledik. Standart görüntü platformları ve kampanya yapıları yerine RTB House’un derin öğrenme algoritmalarından gücünü alan kişiselleştirilmiş Görüntü Yayın Reklamlarını kullandık. bu biçimdece daha heyecan verici bir tüketici seyahati maksadıyla pazarlama hunisinin her kademesinde gerçek kitlelere ulaşmayı ve etkileşim kurmayı başardık” dedi.
Derin Öğrenme Görüntü Reklamların Muvaffakiyetini Artırıyor
Derin Öğrenme teknolojisinin ve ContextAI’nin avantajlarından yararlanan RTB House, bilhassa farkındalık kampanyası KPI’larında elde edilen sonuçlarla markanın maksatlarını aşmayı başardı. Gelişen değişen teknolojinin sunduğu fırsatlarla birlikte günümüzde daha da kıymetli hale gelen dijital pazarlamada görüntü içerikler, pazarlama iletilerine odaklanma ve müşteri etkileşimini geliştirmenin yanı sıra marka imajını desteklemeye de yardımcı oluyor.
Marka şuuru oluşturmada değerli bir etken olan görüntü ile bu etkiyi artırmak için çalışmalar yapan RTB House ‘Streaming Görüntü Ads’le dalı bir adım ileriye taşıyor. Reklamverenlerin markalarına özel stratejilerini yürütmelerine imkân sunma gayesiyle daima olarak tahlillerini güncelleyen RTB House, kesimin büyümesine de katkıda bulunuyor.
Hibya Haber Ajansı