Türkiye’nin en yaygın 2’inci özel dağıtım şirketi Enerya, güç bölümünde bir daha bir birincisi gerçekleştirdi. Enerya Güç tarafınca Metaverse ortamında gerçekleştirilen toplantıya; satış, pazarlama ve müşteri tecrübesi takımları katıldı, toplantının altyapısı Enerya Bilgi Teknolojileri takımı tarafınca oluşturuldu.
Ahlatcı Holding bünyesinde faaliyet gösteren Enerya Güç, dijital dünyadaki teknolojik gelişmeleri odağına almaya devam ederken, inovatif faaliyetleri iş süreçlerine entegre etmeyi de sürdürüyor.
“Dijital platformlarda müşteri ömür döngüleri”
Satış, pazarlama ve müşteri tecrübesi takımlarının katıldığı toplantıyı Metaverse ortamında gerçekleştiren Enerya, bu biçimdece bölümde bir prensip imza atarak öncü pozisyonunu bir kere daha kanıtlamış oldu. görüşmede, ”dijital platformlarda müşteri hayat döngüleri” konusu tartışıldı.
İnovasyona odaklanan Enerya, kısa müddet evvel hayata geçirdiği dijital uygulamalarıyla da abonelerinin hayatını kolaylaştıracak yeniliklere imza attı.
Enerya, inovasyon ve teknolojiye odaklanmaya devam edecek
Enerya, iş süreçlerini müşterilerinin memnuniyetini merkeze alarak yönetmeyi sürdürüyor. Dijital ortamda abonelerinin ömrünü kolaylaştırmaya yönelik tahliller üreten şirket, dijital uygulamalarıyla abonelerine konut konforunda süreç yapma fırsatı sunuyor.
Enerya’nın hayata geçirdiği ‘Online Randevu Sistemi’ ile aboneler, Müşteri Hizmetleri Ofisleri’ne gitmeden randevu alıp süreçlerini çarçabuk, sıra beklemeden yapabiliyor. Enerya, WhatsApp Bağlantı Sınırı uygulaması üzerinden de abonelerine doğal gaz süreçleri için tahliller sunmaya devam ediyor. Ayrıyeten aboneler; teklif, istek ve şikâyetlerini web chat uygulaması üzerinden de Enerya’ya iletebiliyorlar. Tecrübeli ve profesyonel işçiler gelen bu talepleri süratli bir biçimde çözümlüyor.
Enerya, önümüzdeki periyotta de teknolojiyi iş süreçlerine entegre etmeye devam edecek
Hibya Haber Ajansı
Ahlatcı Holding bünyesinde faaliyet gösteren Enerya Güç, dijital dünyadaki teknolojik gelişmeleri odağına almaya devam ederken, inovatif faaliyetleri iş süreçlerine entegre etmeyi de sürdürüyor.
“Dijital platformlarda müşteri ömür döngüleri”
Satış, pazarlama ve müşteri tecrübesi takımlarının katıldığı toplantıyı Metaverse ortamında gerçekleştiren Enerya, bu biçimdece bölümde bir prensip imza atarak öncü pozisyonunu bir kere daha kanıtlamış oldu. görüşmede, ”dijital platformlarda müşteri hayat döngüleri” konusu tartışıldı.
İnovasyona odaklanan Enerya, kısa müddet evvel hayata geçirdiği dijital uygulamalarıyla da abonelerinin hayatını kolaylaştıracak yeniliklere imza attı.
Enerya, inovasyon ve teknolojiye odaklanmaya devam edecek
Enerya, iş süreçlerini müşterilerinin memnuniyetini merkeze alarak yönetmeyi sürdürüyor. Dijital ortamda abonelerinin ömrünü kolaylaştırmaya yönelik tahliller üreten şirket, dijital uygulamalarıyla abonelerine konut konforunda süreç yapma fırsatı sunuyor.
Enerya’nın hayata geçirdiği ‘Online Randevu Sistemi’ ile aboneler, Müşteri Hizmetleri Ofisleri’ne gitmeden randevu alıp süreçlerini çarçabuk, sıra beklemeden yapabiliyor. Enerya, WhatsApp Bağlantı Sınırı uygulaması üzerinden de abonelerine doğal gaz süreçleri için tahliller sunmaya devam ediyor. Ayrıyeten aboneler; teklif, istek ve şikâyetlerini web chat uygulaması üzerinden de Enerya’ya iletebiliyorlar. Tecrübeli ve profesyonel işçiler gelen bu talepleri süratli bir biçimde çözümlüyor.
Enerya, önümüzdeki periyotta de teknolojiyi iş süreçlerine entegre etmeye devam edecek
Hibya Haber Ajansı