Sabır testi
NRW otoyollarında önemli ölçüde daha fazla inşaat alanı ve trafik sıkışıklığı
Mevcut bağlantıyı kopyalayın
Anma listesine ekle
Tampon üzerinde tampon, arka ışık arka ışık. Trafik tezgahları veya otoyolların birçok bölümünde durur. Şantiyeler genellikle nedendir. Alternatifler nelerdir?
Yeni ADAC verilerine göre, şantiyeler ve trafik sıkışıklığı Kuzey Ren-Westphalia'daki yoğun otoyollarda önemli ölçüde arttı. ADAC North Ren, şu anda Kuzey Ren-Westphalia'da bulunan 1205 ülke çapında otoyol şantiyesinin yaklaşık üçte ikisi, bir analizde açıkladı. Buna karşılık, tüm Alman otoyolu kilometrelerinin sadece yüzde 17'si en kalabalık durumdaydı.
Mayıs 2025'te, NRW otoyollarındaki inşaat alanlarının sayısı 743'e yükseldi. Bu, Mayıs 2024'e kıyasla 142 şantiyede bir artış anlamına geliyor. Mevcut durum, Kasım 2024'teki 685 şantiyenin son yılının en yüksek değerini aşıyor.
ADAC uzmanı Roman Suthold, “Önlemler genellikle önemli harap otoban ağını modernize etmek ve büyük sorunlu çocukları, hırpalanmış köprülerimizi yoğun bakım ünitesinden almak için alternatif değildir.” Dedi. Onlarca yıldır ulaşım altyapısına çok az yatırım yapıldı. “Şimdi ayağımıza düşüyoruz,” dedi. Sonuç olarak, taşıtlar ve gezginler genellikle trafik sıkışıklığına sıkışmıştır.
Nisan 2025'te, bir önceki yılın aynı ayı için trafik sıkışıklığının toplam uzunluğu yüzde 26 artarak 26.701 kilometreye yükseldi. Bilgilere göre, eklenen -date koğuşu yüzde 20 artışla 15.438 saate yükseldi. Mayıs 2025'te ADAC, trafik sıkışıklığı uzunluğunda yüzde 15 ve bir önceki yıla göre yüzde 17 ve yüzde 17 oranında NRW otoyollarında çift haneli büyüme oranları kaydetti.
Suthold, “Ne yazık ki, inşaat süresi de istiflenmiş zaman. Ancak dönebileceğiniz set vidaları var. Yenileme turbo'ya ihtiyacımız var.” Şantiye önlemlerinin daha da iyi koordine edilmesi gerekecektir. Ayrıca şantiye iletişiminde iyileştirme için yer de vardır. Ayrıca, planlama ve onay prosedürleri daha da hızlanmalıdır.
Esnek çalışma süresi modellerini kullanabiliyorsanız, anti -döngüsel sürmeli ve en yoğun zamanlardan kaçınmalısınız, ADAC'a tavsiyelerde bulunmalısınız. Suthold, “İş gününüze sadece otoyollar sabah dolduğunda başlayabilir ve sonra bir iki saat sonra ofise gidebilirseniz, çok fazla zaman ve sinir tasarrufu yaparsınız” diyor Suthold. Diyerek şöyle devam etti: “Ve aynı zamanda iş nedeniyle seçeneği olmayan herkese de yardımcı oluyor.” ADAC ayrıca yerel nakliyedeki alternatifleri kontrol etmeyi veya araba kurmayı tavsiye eder.
DPA
NRW otoyollarında önemli ölçüde daha fazla inşaat alanı ve trafik sıkışıklığı
Mevcut bağlantıyı kopyalayın
Anma listesine ekle
Tampon üzerinde tampon, arka ışık arka ışık. Trafik tezgahları veya otoyolların birçok bölümünde durur. Şantiyeler genellikle nedendir. Alternatifler nelerdir?
Yeni ADAC verilerine göre, şantiyeler ve trafik sıkışıklığı Kuzey Ren-Westphalia'daki yoğun otoyollarda önemli ölçüde arttı. ADAC North Ren, şu anda Kuzey Ren-Westphalia'da bulunan 1205 ülke çapında otoyol şantiyesinin yaklaşık üçte ikisi, bir analizde açıkladı. Buna karşılık, tüm Alman otoyolu kilometrelerinin sadece yüzde 17'si en kalabalık durumdaydı.
Mayıs 2025'te, NRW otoyollarındaki inşaat alanlarının sayısı 743'e yükseldi. Bu, Mayıs 2024'e kıyasla 142 şantiyede bir artış anlamına geliyor. Mevcut durum, Kasım 2024'teki 685 şantiyenin son yılının en yüksek değerini aşıyor.
ADAC uzmanı Roman Suthold, “Önlemler genellikle önemli harap otoban ağını modernize etmek ve büyük sorunlu çocukları, hırpalanmış köprülerimizi yoğun bakım ünitesinden almak için alternatif değildir.” Dedi. Onlarca yıldır ulaşım altyapısına çok az yatırım yapıldı. “Şimdi ayağımıza düşüyoruz,” dedi. Sonuç olarak, taşıtlar ve gezginler genellikle trafik sıkışıklığına sıkışmıştır.
Nisan 2025'te, bir önceki yılın aynı ayı için trafik sıkışıklığının toplam uzunluğu yüzde 26 artarak 26.701 kilometreye yükseldi. Bilgilere göre, eklenen -date koğuşu yüzde 20 artışla 15.438 saate yükseldi. Mayıs 2025'te ADAC, trafik sıkışıklığı uzunluğunda yüzde 15 ve bir önceki yıla göre yüzde 17 ve yüzde 17 oranında NRW otoyollarında çift haneli büyüme oranları kaydetti.
Suthold, “Ne yazık ki, inşaat süresi de istiflenmiş zaman. Ancak dönebileceğiniz set vidaları var. Yenileme turbo'ya ihtiyacımız var.” Şantiye önlemlerinin daha da iyi koordine edilmesi gerekecektir. Ayrıca şantiye iletişiminde iyileştirme için yer de vardır. Ayrıca, planlama ve onay prosedürleri daha da hızlanmalıdır.
Esnek çalışma süresi modellerini kullanabiliyorsanız, anti -döngüsel sürmeli ve en yoğun zamanlardan kaçınmalısınız, ADAC'a tavsiyelerde bulunmalısınız. Suthold, “İş gününüze sadece otoyollar sabah dolduğunda başlayabilir ve sonra bir iki saat sonra ofise gidebilirseniz, çok fazla zaman ve sinir tasarrufu yaparsınız” diyor Suthold. Diyerek şöyle devam etti: “Ve aynı zamanda iş nedeniyle seçeneği olmayan herkese de yardımcı oluyor.” ADAC ayrıca yerel nakliyedeki alternatifleri kontrol etmeyi veya araba kurmayı tavsiye eder.
DPA