İnşaat işleri
Yolcular için Kısıtlamalar – Tren bu yıl inşa ediliyor
Mevcut bağlantıyı kopyalayın
Anma listesine ekle
Bölge için demiryolu yetkilisi, “Temel olarak, Berlin'den uzaklaşan sargılarda tüm ana yollara sahibiz” diyor. Gezginler iyileşmeden önce genellikle sabırlı olmalılar.
Berlin ve Brandenburg'daki Deutsche Bahn yolcularının bu yıl önemli kısıtlamaları var. Grup, şirketin açıkladığı gibi, demiryolunun her iki federal eyalette her iki federal eyalette daha dakik ve güvenilir hale getirmesi gereken tren istasyonlarında, uzun mesafeli, bölgesel ve railway hatlarında çeşitli inşaat projeleri yönlendiriyor.
Berlin, Brandenburg ve Mecklenburg-WeHaberler Pomerania, Alexander Kaczmarek, “Temel olarak, Berlin'den uzaklaşan tüm ana rotalara sahibiz” dedi. Ona göre, toplam 750 ila 800 milyon avro kuruldu.
Berlin'in ana tren istasyonundaki mevcut büyük şantiye ve Berlin ve Hamburg arasındaki rotadaki birkaç aylık çalışma uzun zamandır biliniyor. Ana tren istasyonunda, bodrum bir tarafta -Nisan ortasında kapalıdır ve sekiz parkurun hepsi iki uzun hafta sonunda sıkıdır. Ve Hamburg ve Berlin arasındaki önemli uzun mesafeli rota, dokuz ay boyunca Ağustos ayından itibaren tamamen kapalı olacak ve tamamen yenilenecek.
Dresdner Bahn, 2025'in sonundan 2025'in sonundan “sola dönmeli”
Kaczmarek, bu yılki en büyük görevlendirme Berlin Südkreuz ve Blankenfelde arasındaki Dresden Demiryolu olduğunu söyledi. Kaczmarek, Güney Haçı'ndan doğrudan güneye giden 16 kilometre “soldaki ağı çevirecek” dedi. “Bu yapı taşı, Knot Berlin için hala eksik olduğumuz en önemli yapı taşı.”
Şu anda, güneydeki tüm trenlerin Anhalter Bahn'ın üzerinde olması gerekecekti. Yıl sonundan itibaren Dresden Bahn'ın doğrudan yolunu Blankenfelde'ye götürebilirsiniz. Bu sadece Dresden'e giderken on dakika tasarruf etmekle kalmayacak, aynı zamanda trenler artık “Erfurt, Frankfurt, Nürnberg, Münih, Stuttgart'tan lauter Ices” ile kendilerini zorlamak zorunda kalmayacaktı. 25 Temmuz – 4 Ağustos tarihleri arasında, 25 Ağustos – 22 Eylül tarihleri arasında Mahlow ve Blankenfelde arasında Priestweg ve Blankenfelde arasında bir otobüs yedek trafiği planlanıyor.
Anhalter Bahn: Münih yolunda önemli bir yol
İnşaat, Berlin ve Halle/Saale arasındaki önemli bağlantı üzerine inşa ediliyor – SO -ANHALTER BAHN. Bu rota tren için önemlidir çünkü Berlin ve Münih arasındaki yolcu hacmi patlar. Kaczmarek, her 30 dakikada bir Münih'e gitmek ve daha fazla sprinter tren kullanmak istediklerini söyledi. Kaczmarek, “Ama her şey işe yaramadan önce, rotanın da yenilenmesi gerekiyor.” Dedi. Bu yıl, 24 Eylül – 13 Aralık tarihleri arasında Südkreuz ve Niedergörsdorf arasında parçalar ve anahtarlar yenilenecek. Kaczmarek, tam kapanışlar olacak, uzun mesafeli trenlerin yönlendirileceğini söyledi.
Lehrter ana treni 2034'te hazır olmalı
Lehrter ana treninin Wolfsburg yakınlarındaki Vorsfelde'den Stendal üzerinden Wustermark'a kadar uzun süredir genişlemesi başlayacak. Haziran 2025'ten Aralık 2026'ya kadar, Brandenburg'daki Großwudicke ve Saksonya-Anhalt'taki Stendal arasındaki ilk adımda yeni alternatif ve sollama fırsatları yaratılacak. Tüm proje 2034'te faaliyete geçecek. Amaç, yolcu ve yük trafiğinde daha kısa seyahat süreleridir.
Alex için yeni her şey – ama sadece birkaç yıl içinde
Alexanderplatz istasyonu da yeni ihtişamda görünecek. Bu yılın sonunda, işletme dışarı çıkmak zorunda kalacaktı, o zaman cesaretlendirilecek ve yenilenecek. Muhtemelen 2029'un sonunda bitecek, ancak inşaat uygulaması henüz verilmedi.
Deutsche Bahn PM projeleri 2025
DPA
Yolcular için Kısıtlamalar – Tren bu yıl inşa ediliyor
Mevcut bağlantıyı kopyalayın
Anma listesine ekle
Bölge için demiryolu yetkilisi, “Temel olarak, Berlin'den uzaklaşan sargılarda tüm ana yollara sahibiz” diyor. Gezginler iyileşmeden önce genellikle sabırlı olmalılar.
Berlin ve Brandenburg'daki Deutsche Bahn yolcularının bu yıl önemli kısıtlamaları var. Grup, şirketin açıkladığı gibi, demiryolunun her iki federal eyalette her iki federal eyalette daha dakik ve güvenilir hale getirmesi gereken tren istasyonlarında, uzun mesafeli, bölgesel ve railway hatlarında çeşitli inşaat projeleri yönlendiriyor.
Berlin, Brandenburg ve Mecklenburg-WeHaberler Pomerania, Alexander Kaczmarek, “Temel olarak, Berlin'den uzaklaşan tüm ana rotalara sahibiz” dedi. Ona göre, toplam 750 ila 800 milyon avro kuruldu.
Berlin'in ana tren istasyonundaki mevcut büyük şantiye ve Berlin ve Hamburg arasındaki rotadaki birkaç aylık çalışma uzun zamandır biliniyor. Ana tren istasyonunda, bodrum bir tarafta -Nisan ortasında kapalıdır ve sekiz parkurun hepsi iki uzun hafta sonunda sıkıdır. Ve Hamburg ve Berlin arasındaki önemli uzun mesafeli rota, dokuz ay boyunca Ağustos ayından itibaren tamamen kapalı olacak ve tamamen yenilenecek.
Dresdner Bahn, 2025'in sonundan 2025'in sonundan “sola dönmeli”
Kaczmarek, bu yılki en büyük görevlendirme Berlin Südkreuz ve Blankenfelde arasındaki Dresden Demiryolu olduğunu söyledi. Kaczmarek, Güney Haçı'ndan doğrudan güneye giden 16 kilometre “soldaki ağı çevirecek” dedi. “Bu yapı taşı, Knot Berlin için hala eksik olduğumuz en önemli yapı taşı.”
Şu anda, güneydeki tüm trenlerin Anhalter Bahn'ın üzerinde olması gerekecekti. Yıl sonundan itibaren Dresden Bahn'ın doğrudan yolunu Blankenfelde'ye götürebilirsiniz. Bu sadece Dresden'e giderken on dakika tasarruf etmekle kalmayacak, aynı zamanda trenler artık “Erfurt, Frankfurt, Nürnberg, Münih, Stuttgart'tan lauter Ices” ile kendilerini zorlamak zorunda kalmayacaktı. 25 Temmuz – 4 Ağustos tarihleri arasında, 25 Ağustos – 22 Eylül tarihleri arasında Mahlow ve Blankenfelde arasında Priestweg ve Blankenfelde arasında bir otobüs yedek trafiği planlanıyor.
Anhalter Bahn: Münih yolunda önemli bir yol
İnşaat, Berlin ve Halle/Saale arasındaki önemli bağlantı üzerine inşa ediliyor – SO -ANHALTER BAHN. Bu rota tren için önemlidir çünkü Berlin ve Münih arasındaki yolcu hacmi patlar. Kaczmarek, her 30 dakikada bir Münih'e gitmek ve daha fazla sprinter tren kullanmak istediklerini söyledi. Kaczmarek, “Ama her şey işe yaramadan önce, rotanın da yenilenmesi gerekiyor.” Dedi. Bu yıl, 24 Eylül – 13 Aralık tarihleri arasında Südkreuz ve Niedergörsdorf arasında parçalar ve anahtarlar yenilenecek. Kaczmarek, tam kapanışlar olacak, uzun mesafeli trenlerin yönlendirileceğini söyledi.
Lehrter ana treni 2034'te hazır olmalı
Lehrter ana treninin Wolfsburg yakınlarındaki Vorsfelde'den Stendal üzerinden Wustermark'a kadar uzun süredir genişlemesi başlayacak. Haziran 2025'ten Aralık 2026'ya kadar, Brandenburg'daki Großwudicke ve Saksonya-Anhalt'taki Stendal arasındaki ilk adımda yeni alternatif ve sollama fırsatları yaratılacak. Tüm proje 2034'te faaliyete geçecek. Amaç, yolcu ve yük trafiğinde daha kısa seyahat süreleridir.
Alex için yeni her şey – ama sadece birkaç yıl içinde
Alexanderplatz istasyonu da yeni ihtişamda görünecek. Bu yılın sonunda, işletme dışarı çıkmak zorunda kalacaktı, o zaman cesaretlendirilecek ve yenilenecek. Muhtemelen 2029'un sonunda bitecek, ancak inşaat uygulaması henüz verilmedi.
Deutsche Bahn PM projeleri 2025
DPA