Mercedes-Benz Türk, proje nakliyatı kesiminin gereksinimleri doğrultusunda tasarladığı Arocs 3353S ve Arocs 3358S 6×4 alımlı modellerini müşterileri ile buluşturuyor. Kelam konusu araçlar, sahip oldukları teknik özellikler ve 155 tona kadar teknik katar tartısına imkan sunmaları yardımıyla proje nakliyatı dalının gereksinimlerini karşılıyor.
Mercedes-Benz Türk Kamyon Pazarlama ve Satış Yöneticisi Alper Kurt; “Proje nakliyeciliği bölümü için geliştirilen Arocs 3353S ve Arocs 3358S çift çeker alımlı modellerimiz; kuvvetli motoru ve yüksek standarttaki donanım düzeyi ile kuvvetli koşulların üstesinden gelebilecek bir altyapıyla tasarlandı. Eserlerimizi geliştirirken pazarın muhtaçlıklarını ve müşterilerimizin taleplerini dinliyoruz. Bu doğrultuda satışa sunduğumuz tüm eserlerimizle müşterilerimizin beklenti ve taleplerine cevap veriyoruz. Yeni araçlarımız ile proje nakliyeciliği bölümünde hizmet veren müşterilerimizin bir daha birinci tercihi olmayı hedefliyoruz” diye konuştu.
Yüksek motor ve frenleme gücüyle beklentileri karşılıyor
Arocs 3353S ve Arocs 3358S 6×4 alımlı modelleri, proje nakliyeciliği bölümünün beklentileri doğrultusunda yüksek motor gücü sunuyor. Arocs 3353S modelinde sunulan 12,8 litre motor hacmine sahip OM 471 kodlu motor 530 PS güç ve 2600 Nm tork üretirken, Arocs 3358S modelinde yer alan 15,6 litre hacmindeki OM 473 kodlu motor 578 PS güç ve 2800 Nm tork sunuyor.
Kelam konusu araçlar rekabetçi frenleme gücüyle de öne çıkıyor. Arocs 3353S, standart donanımda sunulan Retarder ve PowerBrake yardımcı fren sistemleri yardımıyla 860 kW’a kadar (Maks. Retarder 450kW + Maks. Powerbrake 410kW) azamî frenleme gücü sunarken, Arocs 3358S, 930 kW’a kadar (Maks. Retarder 450kW + Maks. Powerbrake 480kW) azamî frenleme gücü sunuyor.
Şoförlere yüksek konfor sunuyor
Arocs 3353S ve Arocs 3358S çift çeker çekiciler, standart donanımında sunduğu özellikleri yardımıyla şoförlerin konforunu da düşünüyor. StreamSpace seçeneği yardımıyla son derece ferah bir iç yere sahip olan modellerin şoför kabini 2,5 metre genişliğinde. Motor tüneli olmaması yardımıyla düz bir yere sahip olan araçlar, çift yatak kabin içerisinde konforlu bir ortam sunuyor. Daha fazla konfor için standart olarak araçlarda; buzdolabı (yatak altı & çekmeceli), Multimedya Touch radyo, çift taraflı hoparlör sistemi, şoför tarafı yan güneşlik, özel kabin ses ve ısı yalıtımı, yatak altı şoför & muavin eşya saklama ünitesi de sunuluyor.
Araçlar; standart donanımda sunulan metalik boya, kabin renginde boyalı tampon, yan ayna, ön panjur ve yan rüzgarlıklar ile sis farları, tavan üstü havalı korna, sis farlarına entegre LED gündüz sürüş farı ve ön farları koruyan ızgarası yardımıyla şık bir görünüme sahip. Ayrıyeten farklı şartlar için araçlarda telsiz & döner zirve lambası ön hazırlığı da bulunuyor.
Şiddetli koşulların üstesinden geliyor
Arocs 3353S ve Arocs 3358S çift çeker çekicilerde, kuvvetli motorun performansını en uygun biçimde iletmek için uzun ömürlü çift disk kavramaya sahip, yüksek tork kapasitesi ile kuvvetli kurallara karşı dirençli Mercedes-Benz G280 şanzıman kullanılıyor. Modeller, 16 ileri 4 geri vitese sahip şanzımanın yanı sıra ağır nakliyeye uygun kuvvetli ve esnek yürür aksama sahip. Bu sayede 155 tona kadar teknik katar kapasitesi sunuluyor. Ayrıyeten, proje nakliyeciliğinde operasyon sürekliliğinin sağlanması için termal stabilite sağlayan sıcak bölgelere uygun soğutma kapasitesi donanımı araçta standart olarak sunuluyor. 155 tona kadar yüksek teknik katar kapasitesi, yol ve yük koşullarına nazaran esneklik gösteren 5. teker (4 tarafa haraketli Kardanik Pleyt / Sağa sola yatar Pleyt) ile en inançlı biçimde sağlanıyor. 3600 mm aks arasına sahip araçlarda 720 litre yakıt tankı (360Lt sol & 360Lt sağ) kapasitesi sunuluyor.
Yol sınıfında konumlanan araçların standart donanımında ESP, ABA5 ve Yorgunluk Algılama & Şerit Takip sistemi sunuluyor. Araçlarına treyler ilişkisi yapmak isteyen kullanıcılar için “Treyler irtibatı için art enine taşıyıcı, ESP Tandem Operasyon (Treyler teması için)” ön hazırlıkları standart olarak yer alıyor. Aracın standart donanımında ağır nakliyeye uygun 385/65 R 22,5 ebadında geniş tabanlı ön lastik ve bir daha ağır nakliyede kullanılan çeker akslar için uygun profile sahip 315/80 R22,5 ebadında lastikler kullanılırken, asfalt olmayan yollarda kullanımlarda toz kalkmasının önüne geçilmesi için egzoz çıkışı yatay sağ ve dışarıya olacak biçimde tasarlandı.
Hibya Haber Ajansı
Mercedes-Benz Türk Kamyon Pazarlama ve Satış Yöneticisi Alper Kurt; “Proje nakliyeciliği bölümü için geliştirilen Arocs 3353S ve Arocs 3358S çift çeker alımlı modellerimiz; kuvvetli motoru ve yüksek standarttaki donanım düzeyi ile kuvvetli koşulların üstesinden gelebilecek bir altyapıyla tasarlandı. Eserlerimizi geliştirirken pazarın muhtaçlıklarını ve müşterilerimizin taleplerini dinliyoruz. Bu doğrultuda satışa sunduğumuz tüm eserlerimizle müşterilerimizin beklenti ve taleplerine cevap veriyoruz. Yeni araçlarımız ile proje nakliyeciliği bölümünde hizmet veren müşterilerimizin bir daha birinci tercihi olmayı hedefliyoruz” diye konuştu.
Yüksek motor ve frenleme gücüyle beklentileri karşılıyor
Arocs 3353S ve Arocs 3358S 6×4 alımlı modelleri, proje nakliyeciliği bölümünün beklentileri doğrultusunda yüksek motor gücü sunuyor. Arocs 3353S modelinde sunulan 12,8 litre motor hacmine sahip OM 471 kodlu motor 530 PS güç ve 2600 Nm tork üretirken, Arocs 3358S modelinde yer alan 15,6 litre hacmindeki OM 473 kodlu motor 578 PS güç ve 2800 Nm tork sunuyor.
Kelam konusu araçlar rekabetçi frenleme gücüyle de öne çıkıyor. Arocs 3353S, standart donanımda sunulan Retarder ve PowerBrake yardımcı fren sistemleri yardımıyla 860 kW’a kadar (Maks. Retarder 450kW + Maks. Powerbrake 410kW) azamî frenleme gücü sunarken, Arocs 3358S, 930 kW’a kadar (Maks. Retarder 450kW + Maks. Powerbrake 480kW) azamî frenleme gücü sunuyor.
Şoförlere yüksek konfor sunuyor
Arocs 3353S ve Arocs 3358S çift çeker çekiciler, standart donanımında sunduğu özellikleri yardımıyla şoförlerin konforunu da düşünüyor. StreamSpace seçeneği yardımıyla son derece ferah bir iç yere sahip olan modellerin şoför kabini 2,5 metre genişliğinde. Motor tüneli olmaması yardımıyla düz bir yere sahip olan araçlar, çift yatak kabin içerisinde konforlu bir ortam sunuyor. Daha fazla konfor için standart olarak araçlarda; buzdolabı (yatak altı & çekmeceli), Multimedya Touch radyo, çift taraflı hoparlör sistemi, şoför tarafı yan güneşlik, özel kabin ses ve ısı yalıtımı, yatak altı şoför & muavin eşya saklama ünitesi de sunuluyor.
Araçlar; standart donanımda sunulan metalik boya, kabin renginde boyalı tampon, yan ayna, ön panjur ve yan rüzgarlıklar ile sis farları, tavan üstü havalı korna, sis farlarına entegre LED gündüz sürüş farı ve ön farları koruyan ızgarası yardımıyla şık bir görünüme sahip. Ayrıyeten farklı şartlar için araçlarda telsiz & döner zirve lambası ön hazırlığı da bulunuyor.
Şiddetli koşulların üstesinden geliyor
Arocs 3353S ve Arocs 3358S çift çeker çekicilerde, kuvvetli motorun performansını en uygun biçimde iletmek için uzun ömürlü çift disk kavramaya sahip, yüksek tork kapasitesi ile kuvvetli kurallara karşı dirençli Mercedes-Benz G280 şanzıman kullanılıyor. Modeller, 16 ileri 4 geri vitese sahip şanzımanın yanı sıra ağır nakliyeye uygun kuvvetli ve esnek yürür aksama sahip. Bu sayede 155 tona kadar teknik katar kapasitesi sunuluyor. Ayrıyeten, proje nakliyeciliğinde operasyon sürekliliğinin sağlanması için termal stabilite sağlayan sıcak bölgelere uygun soğutma kapasitesi donanımı araçta standart olarak sunuluyor. 155 tona kadar yüksek teknik katar kapasitesi, yol ve yük koşullarına nazaran esneklik gösteren 5. teker (4 tarafa haraketli Kardanik Pleyt / Sağa sola yatar Pleyt) ile en inançlı biçimde sağlanıyor. 3600 mm aks arasına sahip araçlarda 720 litre yakıt tankı (360Lt sol & 360Lt sağ) kapasitesi sunuluyor.
Yol sınıfında konumlanan araçların standart donanımında ESP, ABA5 ve Yorgunluk Algılama & Şerit Takip sistemi sunuluyor. Araçlarına treyler ilişkisi yapmak isteyen kullanıcılar için “Treyler irtibatı için art enine taşıyıcı, ESP Tandem Operasyon (Treyler teması için)” ön hazırlıkları standart olarak yer alıyor. Aracın standart donanımında ağır nakliyeye uygun 385/65 R 22,5 ebadında geniş tabanlı ön lastik ve bir daha ağır nakliyede kullanılan çeker akslar için uygun profile sahip 315/80 R22,5 ebadında lastikler kullanılırken, asfalt olmayan yollarda kullanımlarda toz kalkmasının önüne geçilmesi için egzoz çıkışı yatay sağ ve dışarıya olacak biçimde tasarlandı.
Hibya Haber Ajansı