Polisan Kansai Boya, Türkiye’nin memnun şirketi seçildi

Yasmin

New member
Türkiye’de beş yıldır çalışanların memnunluğunu yakından izleyen Happy Place to Work,

Polisan Kansai Boya’yı dalının en memnun iş yeri olarak tescilledi. Happy Place to Work 2022 Araştırma sonuçlarını kıymetlendiren Polisan Kansai Boya Genel Müdürü Cemal Drahor, “Motivasyonu yüksek memnun ve paylaşan bir tertip olmak bizim için epeyce değerli. İrtibat kanallarının açık olduğu, bildirim ve geri bildirimin gerçek ve eksiksiz ilerlediği anlayışımızı topluluk kültürümüzü besleyen, inanç, motivasyon, bedel, paylaşım odaklı çalışmalarla destekliyoruz.

Happy Place to Work tarafınca yürütülen ve iş yerlerindeki memnunluğu ölçen Happy Place to Work 2022 Araştırması sonuçlandı. Muvaffakiyet, gurur ve itimat başlıkları altında 14 sorudan oluşan anket neticelerinda boya ve kimya kategorisinde ipi göğüsleyen ve listeye birinci bayağı giren kurum Türkiye’nin gülen boya markası olarak da bilinen Polisan Kansai Boya oldu.

Sonuçlar üzerine bir açıklama yapan Polisan Kansai Boya Genel Müdürü Cemal Drahor, “Motivasyonu yüksek keyifli ve paylaşan bir tertip olmayı önemsiyoruz. İletişim kanallarının açık olduğu, bildirim ve geri bildirimin gerçek ve eksiksiz ilerlediği anlayışımızı topluluk kültürümüzü besleyen, inanç, motivasyon, kıymet, paylaşım odaklı çalışmalarla destekliyoruz. ötürüsıyla temel bahislere ait stratejilerimizi belirlerken tüm çalışanlarımızın görüşlerini alıyor, onlara projelerini gerçekleştirme fırsatı sunuyoruz. Buradan aldığımız güç ile topluluk kültürümüzü daha ileri taşımayı öncelikli gayelerimiz ortasına alıyoruz” diye konuştu.

2021’de 90 Proje Tamamladılar

Polisan Kansai Boya’nın genç ve dinamik yapısı ve projeleri hakkında da bilgi veren Cemal Drahor şunları kaydetti; “Süreçleri yalınlaştırma, sürdürülebilirlik projeleri, ve daima gelişim stratejileri bize yepisyeni bir dinamizm getirdiği üzere topluluğumuzun külçeşidini destekleyici bir rol oynuyor. Bizde gelişim ve soru sormak fazlaca kıymetlidir. Soru sormak, niçinleri sorgulamak, sayılarla konuşmak, katma kıymet yaratmayan aktivitelerden kurtulmak ve süreçleri uygunlaştırmak hedefiyle 2020 sonunda başlatmış olduğumız ‘Yalın 6 Sigma’ çalışmalarına, 2021’de ‘Kaizen’ boyutu da ekleyerek ‘Sürekli Güzelleştirme Programı’ çatısında topladık. Sürekli uygunlaştırma programımız hem çalışanlarımızın gelişmenine katkıda bulunmamızı birebir vakitte şirketimizde süreç uygunlaştırma çalışmalarını takibini yapmamızı sağlıyor. 2021 toplam 7 yeşil nesil, 54 sarı jenerasyon yetiştirdik, 90 proje tamamladık.” Cemal Drahor hem de mutluluk külçeşidini “Ortak Kültür Teşebbüsü Projesi”, “Kültür Elçileri Çalışmaları” ve motivasyon buluşmalarıyla desteklediklerini kaydetti.


Hibya Haber Ajansı