Türkiye’nin ve dünyanın birinci yeni jenerasyon araç uygulaması olan Rabam, araba ile ilgili tüm gereksinimlere anında yanıt veren sistemiyle hem Türkiye’de birebir vakitte dünyada birincilere öncülük ediyor. Yaklaşık 1 milyon TL’lik bir yatırım ile kurulan Rabam, bu yıl içerisinde gerçekleştireceği 2 milyon TL’lik ek yatırım ile operasyon ağını genişletmeyi, mevcut uygulamasını geliştirmeyi ve pazarlama faaliyetlerini artırmayı hedefliyor.
Araç sahiplerine bakım, muayene, araç yıkama, küçük hasar tamiratı, ekspertiz, akaryakıt ve lastik değişimi üzere toplam 7 alanda 50’den çok hizmet sağlayan Rabam, yaklaşık 1 milyon TL’lik bir yatırım ile kuruldu. Bu yıl içerisinde 2 milyon TL’lik ek yatırım ile şirket, operasyon ağını genişletmeyi, mevcut uygulamasını daha da geliştirmeyi ve pazarlama faaliyetlerini artırmayı hedefliyor.
Tüm hizmet ve operasyon kurgusunu itimat ve şeffaf bir yapının üzerine kurduklarını anlatan Rabam Kurucusu R. Kaan Aydoğan, ‘’Kullanıcılarımıza araçları ile ilgili olarak 360 derece hizmet sunuyoruz. Akıllı hatırlatmalarla araçların gereksinimlerini kullanıcılarımıza bildiriliyoruz. En hoşu de bütün bu hizmetleri alırken araçların anlık pozisyon ve sürat durumlarını kullanıcılarımıza gösteriyoruz’’ dedi.
2 milyon TL’lik ek yatırım
Türkiye’yi yurt içi otomotiv pazarının yanı sıra yurt haricinde da temsil etmek istediklerini tabir eden R. Kaan Aydoğan, ‘’Otomotiv pazarındaki alışkanlıkları değiştirmek için 1 milyon TL’lik bir yatırım ile yola çıktık. Buna ek olarak bu yıl 2 milyon TL’lik ek yatırım daha gerçekleştireceğiz. Bu yatırım ile hem operasyonumuzu genişletmeyi hem uygulamamızı daha da geliştirmeyi tıpkı vakitte pazarlama faaliyetlerimize sürat vermeyi hedefliyoruz. Şu anda İstanbul’da hizmet veriyoruz fakat maksat tüm Türkiye’ye yayılarak ve pazardaki bilinirliğimizi artırarak, hizmet kalitemizi en üst düzeye çıkaracağız. Akabinde da önümüzdeki yıl yurtdışına açılacağız’’ diye konuştu.
Tüm hizmetler tek çatı altında toplandı
Rabam’ın araç kullanıcıları için kıymetli ölçüde vakit tasarrufu sağladığının altını çizen Aydoğan, şöyleki devam etti: ‘’Kullanıcılarımız aileleriyle ya da hobileriyle vakit geçirirken araç süreçlerini Rabam tamamlıyor. Dinlemek ve eğlenmek için ellerinde yalnızca hafta sonu olan kullanıcılarımız hafta sonlarını Rabam yardımıyla kendilerine ayırabiliyor. Dijital asistanlık hizmetimiz yardımıyla de kullanıcılarımızın ajanda tutmasına gerek kalmıyor. Otomatik hatırlatmalar ile süreçlerini, arabası ile ilgili değerli tarihleri takip edebiliyorlar. Tek çatı altında araçların aylık yahut yıllık maliyetleri denetim altında oluyor. Kullanıcılarımız araçlarının süreç bilgileri ile ilgili bilgi almak istendiğinde de uygulama ortasındaki sohbet (chat) alanından yetkili arkadaşlarımızla çarçabuk bağlantıya geçiliyor. Takım olarak tüm hizmet sürecini fiyatlardan, araç takibine kadar birfazlaca alanda olabildiğince şeffaflaştırarak kullanıcılarımıza hizmet sunuyoruz.’’
App Store ve Google Play üzerinden ücretsiz olarak indirilebilen uygulama, dijital asistanlık hizmeti ile araçların muayene ve yıllık bakım tarihi üzere bahisleri da takip ediyor.
Hibya Haber Ajansı
Araç sahiplerine bakım, muayene, araç yıkama, küçük hasar tamiratı, ekspertiz, akaryakıt ve lastik değişimi üzere toplam 7 alanda 50’den çok hizmet sağlayan Rabam, yaklaşık 1 milyon TL’lik bir yatırım ile kuruldu. Bu yıl içerisinde 2 milyon TL’lik ek yatırım ile şirket, operasyon ağını genişletmeyi, mevcut uygulamasını daha da geliştirmeyi ve pazarlama faaliyetlerini artırmayı hedefliyor.
Tüm hizmet ve operasyon kurgusunu itimat ve şeffaf bir yapının üzerine kurduklarını anlatan Rabam Kurucusu R. Kaan Aydoğan, ‘’Kullanıcılarımıza araçları ile ilgili olarak 360 derece hizmet sunuyoruz. Akıllı hatırlatmalarla araçların gereksinimlerini kullanıcılarımıza bildiriliyoruz. En hoşu de bütün bu hizmetleri alırken araçların anlık pozisyon ve sürat durumlarını kullanıcılarımıza gösteriyoruz’’ dedi.
2 milyon TL’lik ek yatırım
Türkiye’yi yurt içi otomotiv pazarının yanı sıra yurt haricinde da temsil etmek istediklerini tabir eden R. Kaan Aydoğan, ‘’Otomotiv pazarındaki alışkanlıkları değiştirmek için 1 milyon TL’lik bir yatırım ile yola çıktık. Buna ek olarak bu yıl 2 milyon TL’lik ek yatırım daha gerçekleştireceğiz. Bu yatırım ile hem operasyonumuzu genişletmeyi hem uygulamamızı daha da geliştirmeyi tıpkı vakitte pazarlama faaliyetlerimize sürat vermeyi hedefliyoruz. Şu anda İstanbul’da hizmet veriyoruz fakat maksat tüm Türkiye’ye yayılarak ve pazardaki bilinirliğimizi artırarak, hizmet kalitemizi en üst düzeye çıkaracağız. Akabinde da önümüzdeki yıl yurtdışına açılacağız’’ diye konuştu.
Tüm hizmetler tek çatı altında toplandı
Rabam’ın araç kullanıcıları için kıymetli ölçüde vakit tasarrufu sağladığının altını çizen Aydoğan, şöyleki devam etti: ‘’Kullanıcılarımız aileleriyle ya da hobileriyle vakit geçirirken araç süreçlerini Rabam tamamlıyor. Dinlemek ve eğlenmek için ellerinde yalnızca hafta sonu olan kullanıcılarımız hafta sonlarını Rabam yardımıyla kendilerine ayırabiliyor. Dijital asistanlık hizmetimiz yardımıyla de kullanıcılarımızın ajanda tutmasına gerek kalmıyor. Otomatik hatırlatmalar ile süreçlerini, arabası ile ilgili değerli tarihleri takip edebiliyorlar. Tek çatı altında araçların aylık yahut yıllık maliyetleri denetim altında oluyor. Kullanıcılarımız araçlarının süreç bilgileri ile ilgili bilgi almak istendiğinde de uygulama ortasındaki sohbet (chat) alanından yetkili arkadaşlarımızla çarçabuk bağlantıya geçiliyor. Takım olarak tüm hizmet sürecini fiyatlardan, araç takibine kadar birfazlaca alanda olabildiğince şeffaflaştırarak kullanıcılarımıza hizmet sunuyoruz.’’
App Store ve Google Play üzerinden ücretsiz olarak indirilebilen uygulama, dijital asistanlık hizmeti ile araçların muayene ve yıllık bakım tarihi üzere bahisleri da takip ediyor.
Hibya Haber Ajansı