Ringbahn köprüsü
A100 Köprüsü'nün yıkılması sadece Cumartesi günü başlıyor
Mevcut bağlantıyı kopyalayın
Anma listesine ekle
11.000 ton moloz otoyol köprüsünü durdurması bekleniyor. Yavaş yavaş, harap bina beton tendonlar tarafından kemirilmelidir. Ancak başlangıç gecikmeye devam ediyor.
Berlin'in batısındaki harap otoyol köprüsünün yıkılması ertelenmeye devam ediyor. Başlangıç, Alman Basın Ajansı'ndan Autobahn Gmbh Nordost proje yöneticisinin söylediği gibi, şimdi sadece Cumartesi sabahı için planlanıyor. Bunun nedeni, köprünün parçaları için sonbahar yatağının hala tamamlanması gerektiğidir. Lojistik sorunlar vardı. 1963 yılında inşa edilen köprü, her gün yaklaşık 230.000 otomobil yuvarlanan Berlin-Charlottenburg'daki Otoyol Üçgen Radyo Kulesi'ne aittir.
Başlangıçta, beton maşalar – veya nibblers – Cuma öğleden sonra çalışmaya başlamalıdır. Autobahn Gmbh, köprüye bir basın randevusuna davet etti, ancak daha sonra yıkımın ancak akşamın erken saatlerinde başlayacağını bildirdi. Bu program akşam gecikmeye devam etti. Köprü arızasının tüm programında hiçbir şey değişmez. Tüm köprünün önümüzdeki hafta Perşembe günü yıkıldığı söyleniyor.
Autobahn Gmbh Nordost sözcüsü Ralph Brodel, öğlen gecikmesinin nedeninden, köprüdeki rampanın statik nedenlerle tekrar desteklenmesi gerektiğinden bahsetmişti. “Buraya çok yoğun dönüştürülmüş bir odada hareket ediyoruz ve her şeyin çok, çok kontrollü olması gerekiyor.” Ciddi bir şekilde hızlandırılmış son derece dinamik bir süreçten bahsetti. “Şimdi altı haftada ortalama altı aya ihtiyacı olan şeyi yapıyoruz.”
Aynı zamanda, köprünün değiştirilmesi için ihale Cuma günü başladı. Sorumlu proje yönetimi şirketi DEGES, Andreas Irnggartinger'in teknik genel müdürü, ilgili yeni bir bina konseptinin sözleşmesinin mümkünse yaz aylarında gerçekleşmesi gerektiğini söyledi. “Ana ek ücret kriteri, inşaat döneminin en aza indirilmesi ve S-Bahn trafiği için bozulma olacaktır.”
Yedek yeni bina hakkında ayrıntılar açık
İnşaatın başlaması ne kadar sürer ve ne zaman tamamlanacağı açık kalır. Ama muhtemelen üç şeritli bir köprü üzerine geri dönüyor. DEGES'e göre, yeni binanın temeli, otoyol üçgeninin uzun süre planlanmasıdır. Federal hükümet yeni bina için 150 milyon avro sağlıyor.
Ringbahnbrücke, güvenlik nedenleriyle ortada tamamen bloke edildi. Uzun zamandır bilinen bir Riss şaşırtıcı bir şekilde genişlemişti. O zamandan beri, araba trafiği karşı şeritteki bir patika boyunca yönlendirildi. Kamyonlar geniş yolları kabul etmek zorundadır. Özellikle engellemenin başlangıcında, Almanya'nın en önemli trafik düğümlerinden biri olan Otoyol Üçgen Radyo Kulesi çevresinde trafik kaos vardı.
Biraz daha kuzey olan Westend Köprüsü de kapatıldı. Bu Cumartesi günü de yıkılmalıdır. Bu çalışma, DEGES'in açıkladığı gibi 25 Nisan'a kadar sürer.
Genellikle 50.000 yolcu S-Bahn'ı her gün sürüyor
Mart ayı sonunda, Ringbahnbrücke altındaki önemli S-Bahn rotası da güvenlik nedeniyle çok kısa bir süre içinde kapatıldı. S-Bahn'a göre, 50.000 yolcu genellikle her gün yolda. Halensee ve Westend arasında, yedek trafik otobüslerde sürücüler. Programa göre, S-Bahn 28 Nisan Pazartesi'den itibaren tekrar sürmeli.
Brodel'in dediği gibi, Ringbahnbrücke'yi tek başına yıkarken, 11.000 ton moloz şimdi düşüyor. Autobahn GmbH, “Yaklaşık 34.000 ton malzemenin gerekli inşaat yolunun inşasına ve SO adlı yıkım yatağına taşınması gerekiyordu.” Dedi. İş gece gündüz yapılır. “Yaklaşık 50 işçi ve 20 proje -lider insan” şantiyede.
İlk olarak, köprüye giden eski bir rampa üç bölümde yıkılır. Sonra – muhtemelen önümüzdeki haftanın başında – Ring Demiryolu Köprüsü'nün orta kısmı doğrudan rayları takip eder. Yıkarken, köprü sadece nibbled değil, aynı zamanda tek tek parçalar da düzeltilir.
YouTube'daki canlı akışta şantiye sitesi
Raylar branda, ahşap tahtalar, çelik plakalar, çakıl ve kumla korunur. Bu yüzden hasar görmeden köprü parçalarına katlanmalılar.
Yıkmanın nasıl ilerlediği herhangi bir zamanda çevrimiçi olarak takip edilebilir. Autobahn GmbH, inşaat işini YouTube'da canlı yayın yoluyla aktarıyor.
DPA
A100 Köprüsü'nün yıkılması sadece Cumartesi günü başlıyor
Mevcut bağlantıyı kopyalayın
Anma listesine ekle
11.000 ton moloz otoyol köprüsünü durdurması bekleniyor. Yavaş yavaş, harap bina beton tendonlar tarafından kemirilmelidir. Ancak başlangıç gecikmeye devam ediyor.
Berlin'in batısındaki harap otoyol köprüsünün yıkılması ertelenmeye devam ediyor. Başlangıç, Alman Basın Ajansı'ndan Autobahn Gmbh Nordost proje yöneticisinin söylediği gibi, şimdi sadece Cumartesi sabahı için planlanıyor. Bunun nedeni, köprünün parçaları için sonbahar yatağının hala tamamlanması gerektiğidir. Lojistik sorunlar vardı. 1963 yılında inşa edilen köprü, her gün yaklaşık 230.000 otomobil yuvarlanan Berlin-Charlottenburg'daki Otoyol Üçgen Radyo Kulesi'ne aittir.
Başlangıçta, beton maşalar – veya nibblers – Cuma öğleden sonra çalışmaya başlamalıdır. Autobahn Gmbh, köprüye bir basın randevusuna davet etti, ancak daha sonra yıkımın ancak akşamın erken saatlerinde başlayacağını bildirdi. Bu program akşam gecikmeye devam etti. Köprü arızasının tüm programında hiçbir şey değişmez. Tüm köprünün önümüzdeki hafta Perşembe günü yıkıldığı söyleniyor.
Autobahn Gmbh Nordost sözcüsü Ralph Brodel, öğlen gecikmesinin nedeninden, köprüdeki rampanın statik nedenlerle tekrar desteklenmesi gerektiğinden bahsetmişti. “Buraya çok yoğun dönüştürülmüş bir odada hareket ediyoruz ve her şeyin çok, çok kontrollü olması gerekiyor.” Ciddi bir şekilde hızlandırılmış son derece dinamik bir süreçten bahsetti. “Şimdi altı haftada ortalama altı aya ihtiyacı olan şeyi yapıyoruz.”
Aynı zamanda, köprünün değiştirilmesi için ihale Cuma günü başladı. Sorumlu proje yönetimi şirketi DEGES, Andreas Irnggartinger'in teknik genel müdürü, ilgili yeni bir bina konseptinin sözleşmesinin mümkünse yaz aylarında gerçekleşmesi gerektiğini söyledi. “Ana ek ücret kriteri, inşaat döneminin en aza indirilmesi ve S-Bahn trafiği için bozulma olacaktır.”
Yedek yeni bina hakkında ayrıntılar açık
İnşaatın başlaması ne kadar sürer ve ne zaman tamamlanacağı açık kalır. Ama muhtemelen üç şeritli bir köprü üzerine geri dönüyor. DEGES'e göre, yeni binanın temeli, otoyol üçgeninin uzun süre planlanmasıdır. Federal hükümet yeni bina için 150 milyon avro sağlıyor.
Ringbahnbrücke, güvenlik nedenleriyle ortada tamamen bloke edildi. Uzun zamandır bilinen bir Riss şaşırtıcı bir şekilde genişlemişti. O zamandan beri, araba trafiği karşı şeritteki bir patika boyunca yönlendirildi. Kamyonlar geniş yolları kabul etmek zorundadır. Özellikle engellemenin başlangıcında, Almanya'nın en önemli trafik düğümlerinden biri olan Otoyol Üçgen Radyo Kulesi çevresinde trafik kaos vardı.
Biraz daha kuzey olan Westend Köprüsü de kapatıldı. Bu Cumartesi günü de yıkılmalıdır. Bu çalışma, DEGES'in açıkladığı gibi 25 Nisan'a kadar sürer.
Genellikle 50.000 yolcu S-Bahn'ı her gün sürüyor
Mart ayı sonunda, Ringbahnbrücke altındaki önemli S-Bahn rotası da güvenlik nedeniyle çok kısa bir süre içinde kapatıldı. S-Bahn'a göre, 50.000 yolcu genellikle her gün yolda. Halensee ve Westend arasında, yedek trafik otobüslerde sürücüler. Programa göre, S-Bahn 28 Nisan Pazartesi'den itibaren tekrar sürmeli.
Brodel'in dediği gibi, Ringbahnbrücke'yi tek başına yıkarken, 11.000 ton moloz şimdi düşüyor. Autobahn GmbH, “Yaklaşık 34.000 ton malzemenin gerekli inşaat yolunun inşasına ve SO adlı yıkım yatağına taşınması gerekiyordu.” Dedi. İş gece gündüz yapılır. “Yaklaşık 50 işçi ve 20 proje -lider insan” şantiyede.
İlk olarak, köprüye giden eski bir rampa üç bölümde yıkılır. Sonra – muhtemelen önümüzdeki haftanın başında – Ring Demiryolu Köprüsü'nün orta kısmı doğrudan rayları takip eder. Yıkarken, köprü sadece nibbled değil, aynı zamanda tek tek parçalar da düzeltilir.
YouTube'daki canlı akışta şantiye sitesi
Raylar branda, ahşap tahtalar, çelik plakalar, çakıl ve kumla korunur. Bu yüzden hasar görmeden köprü parçalarına katlanmalılar.
Yıkmanın nasıl ilerlediği herhangi bir zamanda çevrimiçi olarak takip edilebilir. Autobahn GmbH, inşaat işini YouTube'da canlı yayın yoluyla aktarıyor.
DPA