Esnaf dostu iş modeliyle öne çıkan Seç Market, 2021’de iş ortaklarının sayısını yüzde 43 artırarak 1.726’ya ulaştırdı. Sunduğu kurumsal altyapı, fiyat avantajları, tedarik sürekliliği, sağlam besin ve varlıklı eser çeşitliliğiyle Seç Market, paydaşlarının rekabet gücünü artırarak süratli büyümesini sürdürdü.
Perakende dalında esnaf dostu iş modeliyle fark yaratan Seç Market, 2021 yılında da başarılı performansını sürdürdü. Türkiye genelinde üye sayısını her geçen gün artıran Seç Market, geçen yıl ekosistemine 765 yeni iş ortağı dahil etti. bu biçimdece Seç Market tabelasına sahip mağaza sayısı 2021 yılı sonunda yüzde 43 artarak 1.726’ya ulaştı. Aile işletmelerinden oluşan Seç Market bugün itibariyle yaklaşık 5 bin kişilik bir ekosisteme sahip.
Altan Sekmen: “Klâsik esnaf külçeşidini çağdaş marketçilikle bir ortaya getirdik”
Sundukları iş modelinin tüm paydaşlara sağladığı avantajlarla geçen yıl değerli bir büyüme elde ettiklerini vurgulayan Seç Market Genel Müdürü Altan Sekmen şunları söylemiş oldu: “2021 yılında kurumsal kimlik dönüşümü, lojistik ve tedarik zinciri üzere bir epeyce alanda yaptığımız yatırımlarla ekosistemimizi geliştirip güçlendirdik. 2022 Nisan ayı prestiji ile de 1.850 mağazaya ulaştık. İş ortaklarımız emniyetli ve kaliteli eserlerden oluşan geniş bir portföy ortasından mamüllerini süratle, çarçabuk ve uygun fiyatlarla temin edebiliyor. Esnafımızın rekabette güç kazanabilmesi için başta danışmanlık hizmetleri olmak üzere, operasyonel dayanak, eser tedariğinde süreklilik ve finansal avantajlar üzere katkılarla kuvvetli bir tahlil ortağı pozisyonundayız. Samimiyet ve inanca dayanan klâsik esnaf külçeşidini çağdaş marketçilik anlayışıyla bir ortaya getiriyoruz. Kazandıran iş modelimizle bu yıl da esnafımızla bir arada müşterilerimizin yüzünü güldürmeye devam edeceğiz.”
Seç Market Hakkında:
2014 yılında Bizim Toptan altında faaliyet göstermeye başlamış, 2016 yılında Seç Market ismini almıştır. Bugün Seç Market, 79 vilayette 1800’ü aşan bayisiyle perakende dalındaki kıymetli oyunculardan biri haline gelmiştir. İş iştiraki sistemiyle mahalle esnafına takviye veren iş modeli, mahalle esnafının sıcaklığı ve samimiyeti ile kurumsal tecrübeyi buluşturarak çağdaş marketçilik anlayışına hizmet etmektedir. Seç Market, raf diziliminden eser tedarikine, dijital altyapıdan toplumsal medya irtibatına, pazarlamadan satın almaya biroldukca alanda verdiği takviyeyle, iş ortaklarının kendi işinin sahibi olarak ve “mahalleden biri” kalarak büyümelerine yardımcı olmaktadır. Seç Market mağazalarında, Yıldız Holding özel markalarının da dahil olduğu 5 binden çok eserin yanı sıra bölgelere nazaran farklı yöresel mamüllerin de satışı gerçekleştirilmektedir.
Hibya Haber Ajansı
Perakende dalında esnaf dostu iş modeliyle fark yaratan Seç Market, 2021 yılında da başarılı performansını sürdürdü. Türkiye genelinde üye sayısını her geçen gün artıran Seç Market, geçen yıl ekosistemine 765 yeni iş ortağı dahil etti. bu biçimdece Seç Market tabelasına sahip mağaza sayısı 2021 yılı sonunda yüzde 43 artarak 1.726’ya ulaştı. Aile işletmelerinden oluşan Seç Market bugün itibariyle yaklaşık 5 bin kişilik bir ekosisteme sahip.
Altan Sekmen: “Klâsik esnaf külçeşidini çağdaş marketçilikle bir ortaya getirdik”
Sundukları iş modelinin tüm paydaşlara sağladığı avantajlarla geçen yıl değerli bir büyüme elde ettiklerini vurgulayan Seç Market Genel Müdürü Altan Sekmen şunları söylemiş oldu: “2021 yılında kurumsal kimlik dönüşümü, lojistik ve tedarik zinciri üzere bir epeyce alanda yaptığımız yatırımlarla ekosistemimizi geliştirip güçlendirdik. 2022 Nisan ayı prestiji ile de 1.850 mağazaya ulaştık. İş ortaklarımız emniyetli ve kaliteli eserlerden oluşan geniş bir portföy ortasından mamüllerini süratle, çarçabuk ve uygun fiyatlarla temin edebiliyor. Esnafımızın rekabette güç kazanabilmesi için başta danışmanlık hizmetleri olmak üzere, operasyonel dayanak, eser tedariğinde süreklilik ve finansal avantajlar üzere katkılarla kuvvetli bir tahlil ortağı pozisyonundayız. Samimiyet ve inanca dayanan klâsik esnaf külçeşidini çağdaş marketçilik anlayışıyla bir ortaya getiriyoruz. Kazandıran iş modelimizle bu yıl da esnafımızla bir arada müşterilerimizin yüzünü güldürmeye devam edeceğiz.”
Seç Market Hakkında:
2014 yılında Bizim Toptan altında faaliyet göstermeye başlamış, 2016 yılında Seç Market ismini almıştır. Bugün Seç Market, 79 vilayette 1800’ü aşan bayisiyle perakende dalındaki kıymetli oyunculardan biri haline gelmiştir. İş iştiraki sistemiyle mahalle esnafına takviye veren iş modeli, mahalle esnafının sıcaklığı ve samimiyeti ile kurumsal tecrübeyi buluşturarak çağdaş marketçilik anlayışına hizmet etmektedir. Seç Market, raf diziliminden eser tedarikine, dijital altyapıdan toplumsal medya irtibatına, pazarlamadan satın almaya biroldukca alanda verdiği takviyeyle, iş ortaklarının kendi işinin sahibi olarak ve “mahalleden biri” kalarak büyümelerine yardımcı olmaktadır. Seç Market mağazalarında, Yıldız Holding özel markalarının da dahil olduğu 5 binden çok eserin yanı sıra bölgelere nazaran farklı yöresel mamüllerin de satışı gerçekleştirilmektedir.
Hibya Haber Ajansı