Pandemi ile bir arada neredeyse tüm iş alanlarında olduğu üzere tesis ve site idareleri için de bilgilerin dijitalleşmesi kaçınılmaz hale geldi. Ofis, konut ve site gibisi epeyce haneli ve fazlacalu operasyon gerektiren yapılarda aidat takibi, varlık idaresi, işçi denetim sistemi üzere muhtaçlıklar Senyonet yardımıyla tek merkezden yönetilebiliyor. Bir apartmandan kent hastanesine kadar çok geniş bir ölçekte tesis idare tahlilleri sunan Senyonet’in CEO’su Mehmet Yıldızdoğan, yöneticilerin iş yükünü azaltan ve kıymetli bir maliyet avantajı sağlayan Senyonet’in bu yıl 280 bin konuta ulaştığını belirtti.
Son senelerda fizikî altyapı, yatırım ve kullanım özellikleri açısından epeyce geniş hacimli ve karmaşık tesisler revaçta. ötürüsıyla bu ölçekteki tesislerin yöneticileri ile konut sakinleri ya da çalışanlar içinde aktif bir bağlantı, şeffaf bir bilgi paylaşımı, hakikat bütçe idaresi üzere operasyonların yürütülmesi de gittikçe karmaşık hale geldi. Bu karmaşıklığa bir tahlil olarak geliştirilen ve tek başına bir apartmanın ya da binlerce konutlu sitelerin idaresini tek merkezden yürütebilme imkanı sağlayan tesis idare yazılımı Senyonet, idare operasyonlarını kolaylaştırıyor ve iş yükünü azaltıyor. Tesislerin Senyonet yardımıyla muhasebe, aidat takibi, talep idaresi, güvenlik ve teknik bakım kontrolleri ya da işçi devam denetim sistemi üzere daha biroldukça gereksiniminin tek kaleme indirgenerek dijitalleştiğini söyleyen Senyonet CEO’su Mehmet Yıldızdoğan, bu yıl Senyonet’in 280 bin konuta ulaştığını belirtiyor.
Site Yöneticilerine Daha Az Maliyetle Daha Rahat Takip Fırsatı
Esnek ve modüler yapısı yardımıyla tüm tesisi dünya standartlarında, dijital bir platform üzerinden, faal, verimli ve site sakinleri ile etkileşimli bir biçimde yönetme imkanı sunan Senyonet, alanında kesimin öncü markası pozisyonunda. SaaS (Software as a Service) usulü ile cloud üzerinden hizmet veren Senyonet, site idarelerinin lisanslama, suram, takviye ve bakım maliyetlerini optimize ederek tek bir yazılım ile tüm tesisin muhtaçlıklarını uçtan uca yöneterek iş gücünde ve maliyette değerli bir avantaj sağlıyor. Siteler, iş merkezleri, AVM’ler, fabrikalar ve hastanelere hizmet sağlayabilen Senyonet, 280 bin konuttaki 1 milyondan fazla kişinin hayatını kolaylaştırıyor.
Hibya Haber Ajansı
Son senelerda fizikî altyapı, yatırım ve kullanım özellikleri açısından epeyce geniş hacimli ve karmaşık tesisler revaçta. ötürüsıyla bu ölçekteki tesislerin yöneticileri ile konut sakinleri ya da çalışanlar içinde aktif bir bağlantı, şeffaf bir bilgi paylaşımı, hakikat bütçe idaresi üzere operasyonların yürütülmesi de gittikçe karmaşık hale geldi. Bu karmaşıklığa bir tahlil olarak geliştirilen ve tek başına bir apartmanın ya da binlerce konutlu sitelerin idaresini tek merkezden yürütebilme imkanı sağlayan tesis idare yazılımı Senyonet, idare operasyonlarını kolaylaştırıyor ve iş yükünü azaltıyor. Tesislerin Senyonet yardımıyla muhasebe, aidat takibi, talep idaresi, güvenlik ve teknik bakım kontrolleri ya da işçi devam denetim sistemi üzere daha biroldukça gereksiniminin tek kaleme indirgenerek dijitalleştiğini söyleyen Senyonet CEO’su Mehmet Yıldızdoğan, bu yıl Senyonet’in 280 bin konuta ulaştığını belirtiyor.
Site Yöneticilerine Daha Az Maliyetle Daha Rahat Takip Fırsatı
Esnek ve modüler yapısı yardımıyla tüm tesisi dünya standartlarında, dijital bir platform üzerinden, faal, verimli ve site sakinleri ile etkileşimli bir biçimde yönetme imkanı sunan Senyonet, alanında kesimin öncü markası pozisyonunda. SaaS (Software as a Service) usulü ile cloud üzerinden hizmet veren Senyonet, site idarelerinin lisanslama, suram, takviye ve bakım maliyetlerini optimize ederek tek bir yazılım ile tüm tesisin muhtaçlıklarını uçtan uca yöneterek iş gücünde ve maliyette değerli bir avantaj sağlıyor. Siteler, iş merkezleri, AVM’ler, fabrikalar ve hastanelere hizmet sağlayabilen Senyonet, 280 bin konuttaki 1 milyondan fazla kişinin hayatını kolaylaştırıyor.
Hibya Haber Ajansı