Türk Telekom Programattik ile markalar, kendi reklam süreçlerini yönetebilecek

Yasmin

New member
Türk Telekom reklamverenlerin veri güvenliğini Türkiye’de konumlandırdığı yerli sunucuları ile sağlıyor



Türk Telekom’un dijital reklam satın alma platformu Programattik, reklamverenlere sunduğu hizmet kapsamını genişletiyor. Türkiye’de pozisyonlandırılmış sunucuları ile müşteri datalarının tamamını yurt ortasında itimatla tutan Programattik, markalara dijital reklam platformu üzerinden kendi reklam operasyonlarının tüm süreçlerini inançla yürütme imkânı sunuyor.

Türkiye’nin önder bilgi ve irtibat teknolojileri şirketi Türk Telekom, yeni jenerasyon reklam satın alma platformu Programattik ile Türkiye’de dayanak verdiği 200’ün üzerinde değerli markaya, programatik reklam operasyonlarını kendilerinin yönetebileceği bir platform sağlamaya başladı.Programattik’in yeni hizmeti ile markalar ve medya satın alma ajansları artık kendi reklam süreçlerini kendileri yöneterek, kampanya başlangıcından raporlamasına kadar her adımını takip edebilecekler.

“Yerli yazımlarla bilgi kapalılığını ve bütünlüğünü koruyoruz”

TT Ventures Genel Müdürü Muhammed Özhan,
“Dünyadaki reklam teknolojilerinin gelişmenini önnazaranrek hayata geçirdiğimiz Programattik ile dijital satın alma alışkanlıklarına yeni bir istikamet verdik. Dalda kısa müddette büyük bir muvaffakiyet elde eden platformumuzda artık de sunucularımızın Türkiye’de konumlanması ile, çalıştığımız markaların veri güvenliğini sağlıyoruz. 2016 yılında başladığımız programatik reklam hizmetini bu vakte kadar reklam operasyonunu takımımızın yöneteceği biçimde kurgulamıştık. Bu yıl prestijiyle markalar ve medya planlama ajansları, platformumuz üzerinden programatik reklam operasyonlarını kendileri de yönetebilecekler. Yerli ve ulusal teknoloji tahlilleriyle her geçen gün gelişen Programattik ile medya satın alma konusundaki yenilikçi çalışmalarımıza sürat kesmeden devam edeceğiz” dedi.

Türkiye’de konseyi sunucularıyla veri güvenliği ve maliyet avantajı

Yapay zekâ temelli yazılımıyla Programattik, datalarını Türkiye’de tutmak isteyen markalar için tamamı Türkiye’de bulunan sunucularıyla veri güvenliği sağlarken, Programattik SSP’si (Arz Taraflı Platform) üzerinden yönetilen reklam kampanyalarında stopaj vergisi oluşturmayarak hem markalar tıpkı vakitte yayıncılar için maliyet avantajı sunuyor.

Dijital kampanya başlatma, yönetme, raporlama ve hatta faturalandırmaya kadar bütün süreci kullanıcılarına randıman sağlayacak biçimde yöneten Programattik, süratli strateji geliştirme ve optimizasyona uygun yazılımı yardımıyla reklam bütçesini en optimal biçimde kullanırken, ‘gerçek vakitli açık artırma’ (RTB) teknolojisiyle markanın kampanyasına en uygun maksat kitleyle buluşmasını sağlıyor.

Hibya Haber Ajansı