Türk tüketicileri yılın mamüllerini seçti

Yasmin

New member
Dünyanın en eski ve esaslı programlarından biri olan ve 1987’den günümüzde kadar kazanan mamüllerin tüketicilerin oylarıyla belirlendiği “Yılın Seçilmiş Ürünü” programı kapsamındaki Tüketici İnovasyon Mükafatı 2022’nin kazananları belirtildi. Araştırma şirketi Nielsen’in Türkiye genelinde 4.017 tüketici ile görüşerek yaptığı anketler kararında kazanan mamüllerin belirlendiği program kapsamında 9 farklı eser, Türk tüketiciler tarafınca mükafata layık görüldü.

3 marka 2 ödül aldı

Yılın Seçilmiş Eseri programı kapsamındaki Tüketici İnovasyon Mükafatı 2022’de; Nestlé Türkiye ‘Nestlé Damak Baklava’ Tablet Çikolata, Ekaterra Türkiye ‘Lipton Vitaminli Çay’, Goodyear Türkiye ise ‘Goodyear Eagle Sport 4Seasons’ isimli eserle ödül aldı. Tesan İrtibat A.Ş. ‘TTEC Airbeat Lite 2’ kulaklık ve ‘TTEC Robi Promaster’ akıllı robot süpürge, Kimberly-Clark Türkiye ‘Kotex Gece Külodu’ ve ‘Kotex Natural’ ped eseri, Sanofi Tüketici Sıhhati Türkiye ise ‘Bisolduo Öksürük Şurubu & Bisolduo Action Sprey’ ve ‘Enterogermina Probiyotik – 6 Milyar’ isimli eserle Türk tüketicileri tarafınca 2 mükafata layık görülen markalar oldu.

4.017 tüketici ile görüşüldü

Geride kalan 6 yıl ortasında besin, içecek, şahsi bakım, anne ve bebek, paklık, sıhhat ve sigorta kategorilerinde toplam 61 inovatif eser Türk tüketicilerinin oylarıyla ödüllendirildi. Yılın Seçilmiş Eseri programının 2022 yılı kazananları ise, araştırma şirketi Nielsen IQ’nun Türkiye genelinde 4.017 tüketici ile görüşerek yaptığı anketler kararında belirlendi.

Hibya Haber Ajansı