Vodafone, stratejik iştiraklerle büyüyor

Yasmin

New member
Yeni jenerasyon teknolojilerin yeni jenerasyon operatörü olmayı hedefleyen Vodafone, teknoloji dünyasının önde gelen markalarıyla işbirliklerini sürdürüyor. Vodafone mağazalarında JBL ve Xiaomi markalarının en yeni teknolojiye sahip eserleri özel avantajlı fırsatlarla satışa sunuluyor.

Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, yeni jenerasyon perakende anlayışı doğrultusunda dünyanın önde gelen teknoloji markalarıyla stratejik paydaşlıklar kurmaya devam ediyor. “Yeni kuşak teknolojilerin yeni kuşak operatörü” mottosuyla en yeni teknolojiye sahip eserleri portföyüne katmayı sürdüren Vodafone, ses ekipmanları alanında JBL, akıllı aygıtlar alanında ise Xiaomi ile işbirliği yapıyor. JBL ve Xiaomi eserleri, Vodafone müşterilerine özel avantajlı fırsatlarla sunuluyor.

Vodafone Türkiye İcra Heyeti Lider Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, şunları söylemiş oldu:

“Dijitalleşmenin sürat kazanmasıyla, dalların satış ve temas kanallarını değiştirmesini gerektiren müşteri davranışları ortaya çıktı. Biz de alışveriş, ödeme, müşteri hizmetleri, cümbüş, eğitim üzere alanların her birinde eser ve servislerimizi değişen müşteri gereksinimlerine uygun biçimde adapte ederek tesir yaratmaya odaklanıyoruz. Yeni jenerasyon perakende anlayışımız doğrultusunda mağazalarımızı daha fazla çeşit ve yeni kuşak mamüllerin sergilenebileceği alanlara dönüştürdük. Bu noktada, dünyanın önde gelen teknoloji markalarıyla işbirliği yapmayı önemsiyoruz. Mağazalarımızda JBL ve Xiaomi’nin en yeni teknolojiye sahip mamüllerini satışa sunmaktan memnunluk duyuyoruz. Gayemiz, müşterilerimize en gelişmiş teknolojileri en uygun şartlarda sunmak. Stratejik ortaklarımızla müşterilerimize en düzgün dijital tecrübesi yaşatmaya devam edeceğiz.”

JBL’in gelişmiş ses ekipmanları Vodafone’da

Vodafone, müşterilerinin ses alanındaki tüm muhtaçlık ve hobilerine JBL eserleriyle karşılık veriyor. Ses ekipmanları alanında dünyanın önde gelen markalarından JBL’in en çok tercih edilen eserleri Vodafone’un portföyünde yer alıyor. Bilhassa kulak üstü ve kulak içi kulaklık, hoparlör ve gaming (oyun) kategorilerinde birfazlaca JBL eserine Vodafone mağazalarından erişilebiliyor. Müzikseverler, Vodafone mağazalarında JBL’in sevilen eseri Partybox’ı da deneyimleyebiliyor. JBL’in yanı sıra Harman Kardon ve Marshall mamüllerine de Vodafone Online Mağaza’dan ulaşılabiliyor. JBL’in öncelikli iş ortakları içinde yer alan Vodafone, yakın gelecekte Endurance Race eserini de portföyüne katarak sporsever müşterilerinin beğenisine sunacak. Öteki yandan, JBL portföyünden Wave300TWS eseri de operatör kanalında yalnızca Vodafone’da olacak. Vodafone, gaming (oyun) tarafında ise JBL Quantum serisine odaklanacak.

En geniş Xiaomi Ekosistem eser portföyü Vodafone’da

Vodafone, akıllı aygıtlar alanında hayli geniş bir eser gamına sahip olan teknoloji markası Xiaomi ile de stratejik paydaşlık yapıyor. Vodafone mağazalarında bulunan Xiaomi köşelerinde, Xiaomi Air Fryer (fritöz), akıllı tartı, Mop Essential (robot süpürge), akıllı priz, elektrikli scooter üzere neredeyse her kategoriden eserler müşterilerin tecrübesine sunuluyor. Xiaomi’nin tüm akıllı aygıt ailesini temsil eden Xiaomi Ekosistem mamüllerini Türkiye’de kontratlı satan birinci operatör olan Vodafone, en geniş Xiaomi Ekosistem eser portföyüne sahip bulunuyor. Vodafone, hem perakende birebir vakitte online mağazalarda operatör tarafınca kontratlı satılabilecek tüm Xiaomi mamüllerini portföyünde bulunduruyor.


Hibya Haber Ajansı