Navlun Trafiği: Tren Bağlantısı Olmadan Dokuz Hafta: Tren Aşağı Ren Üzerinde Oluşturulur

Neil

New member
Yük trafiği
Tren bağlantısı olmadan dokuz hafta: Tren Aşağı Ren Üzerinde Yapılıyor






Mevcut bağlantıyı kopyalayın




Anma listesine ekle




Kuzey Denizi'nden Akdeniz'e bir yük trafiği üzerinde çalışmak, Alt Ren üzerindeki taşıtlarla tekrar sert bir şekilde buluşuyor. Kuzey Ren-Westphalia'daki trenin planladığı son mega proje değil.


Aşağı Ren'deki tren yolcuları için önümüzdeki iki hafta sabır testi olacak. Çünkü demiryolu şu anda Almanya'daki en büyük inşaat projelerinden birini yönlendiriyor ve yine Dokuz Hafta Oberhausen ve Emmerich arasındaki rotayı engelliyor. Bu, Cuma günü (21:00) yolcuları etkiler, aynı zamanda önemli yük rotası boyunca uzun mesafeli ulaşım ve endüstriyi de etkiler. İnşaat çalışması, Avrupa yük taşımacılığı için bir prestij projesinin bir parçasıdır.





Rota neden bu kadar ayrıntılı olarak genişliyor?



Aşağı Ren'deki yaklaşık 73 kilometrelik rota, Rotterdam'ın Kuzey Denizi limanından Akdeniz'deki Cenova'ya Avrupa yük trafik koridorunun bir bölümüdür. 1990'larda Almanya, Hollanda, İsviçre ve İtalya'da yer alan ülkeler, rotayı genişletmeye ve modernize etmeye ve böylece önemli iş yerlerini büyük limanlara bağlamaya karar verdi.





Bazen modası geçmiş teknolojiye sahip daha önce sadece iki adet rota, performans sınırına ulaştı. Hollanda 2007 bölümünü tamamladı: Rotterdam'dan Alman sınırına 160 kilometrelik Getuwe hattı dünyanın en modern yük trafik yollarından biri olarak kabul ediliyor.



Alman tarafında genişleme durumu nedir?





Bir ağaç maratonu Kasım 2024'te başladı: O zamandan beri, Emmerich üzerinden Hollanda'ya Ruhr bölgesindeki Oberhausen'den rota 80 hafta boyunca geçemez veya sadece sınırlı bir ölçüde aktarılabilir. Bu, demiryolunu “henüz açıklanmamış bir bina hacmi” olarak tanımlamaktadır.





Rotada üçüncü bir parça oluşturulması planlanıyor. Sadece alt Ren'de 47 köprü yenilenecek ve 38 ek köprü inşa edilecek. Çığır açan tören zaten Ocak 2017'deydi – ancak sonuna kadar hala izin yoktu. 80 haftalık inşaat aşaması 2026'da tamamlansa bile, rota üzerinde çalışma uzun yıllar devam edecek.



İş neden bu kadar uzun sürüyor?





Deutscher Bahn'a göre, mühendisler ve inşaat işçileri için özel bir zorluk Wesel Datteln Kanalı'nın geçişi. Mevcut köprü sadece daha geniş değil, aynı zamanda 1,5 metre daha yüksek olmalıdır, böylece federal su yolundaki daha büyük gemiler altına takılmıştır.



Ağır yük trenleri güçlü gradyanlarla başa çıkmadığından, izler Voerde ve Wesel arasında toplam üç kilometre uzunluğunda yeni yüksek seviyeye uyarlanmalıdır. Bunu yapmak için diğer köprüler, havai çizgiler ve hatta bir tren istasyonu yükseltilmelidir.



Demiryolu gezginlerinin ayarlaması gereken kısıtlamalar?





Önümüzdeki dokuz hafta içinde ICE, Rheinland'dan Hollanda'ya yönlendirilecek ve bu nedenle normalden daha uzun sürecek. Yerel nakliyede, yolcular RE5, RE8, RE19 ve RE49 hatlarını kabul etmek veya yedek otobüslere geçmek zorundadır. 25 Ağustos'tan itibaren rotaya en azından tekrar erişilebilir olmalıdır.



Ekonomi için engellemenin sonuçları nelerdir?



Bölgedeki şirketler, yük trenleri aracılığıyla rota kapatma sırasında lojistiklerini idare edemezler. Özellikle imalat ticareti ve bölgedeki kimya endüstrisi için bir zorluk için – çünkü tüm mallar kamyonlara yeniden yüklenemez. Bununla birlikte, uzun vadede, önemli yük rotasına bağlantı, bölge ekonomisi için önemli bir artıdır.





Demiryolundaki hangi büyük projeler hala NRW'de?



Demiryolu 2035 yılına kadar ülke çapında demiryolu ağını yenileyecek – genel yenileme çağırıyor. Yaklaşık on büyük proje Kuzey Ren -Westphalia'daki rotaları etkiler. Hagen-Wuppertal-Köln rotası gelecek yıl kapsamlı bir şekilde yenilenecek. Oradaki çalışma 6 Şubat-10 Temmuz 2026 arasında planlanmıştır. Uzun mesafeli trafik için, bu beş ayda önemli yol tamamen engellenir ve S-Bahn trenleri de ciddi şekilde kısıtlanmıştır.



Diğer şeylerin yanı sıra, Hagen-unna-Hamm rotası üzerindeki çalışma 2028'de başlayacak. Aachen-Köln rotası 2029 için planlanıyor.



DPA