Trafik
Uzun tartışmalardan sonra – Landtag Mobilite Yasasını Onaylar
Mevcut bağlantıyı kopyalayın
Anma listesine ekle
Toplu taşıma veya araçların yanlış parkçılara karşı genişlemesi için yeni bir vergi: Hareketlilik Yasası ile devlet, trafik sektöründe çeşitli yenilikleri mümkün kılmaktadır.
Grün-Schwarz uzun zamandır projeye itiraz etti ve şimdi Devlet Parlamentosundaki Hareketlilik Yasası son engelin üstesinden geldi. Parlamento taslak yasayı Yeşiller ve CDU oylarıyla onayladı. SPD, FDP ve AfD buna karşı oy kullandı. Taşıma Bakanı Winfried Hermann (Yeşiller) genel olarak “Bu yasa ile birlikte hareketlilik ve iklim koruması getirdiğimizden eminim.” Dedi.
Diğer şeylerin yanı sıra, yasa, belediyelerin yerel toplu taşımacılığın genişlemesini finanse etmesi gereken bir verginin getirilmesinin temelini oluşturur. Gelecekte, şehirler ve ilçeler sakinlerin veya araç sahiplerinin ödeme yapmasını isteyebilir.
Dergi karşılığında, vatandaşlar sahada toplu taşıma kullanımı için bir kredi almalıdır. Bunu zaman kartı satın almak için kullanabilirsiniz. Bununla birlikte, mobilite geçişini tanıtabilmek için yeterli toplu taşıma teklifi olmalıdır.
Bisiklet koordinatörleri konusunda anlaşmazlık
Ancak CDU basıncında, hareketlilik geçişi yasası zayıfladı. Yasanın ilk taslağında, bir şehir ücreti ve işverenler için bir vergi de belediyeler için bir olasılık olarak tasarlandı.
Buna ek olarak, yasa, kentsel ve ilçelerin gelecekte tutarlı ve güvenli tekerlek ağları için sözde koordinatörler atamasını öngörmektedir. Bunlar, bisiklet yollarını planlama, inşaat ve sürdürme konusundaki toplulukları desteklemelidir. Belediyelerden sonra artık ülke tarafından ödenen koordinatörler olmadan yapabilirler. Şehirler ve belediyeler ayrıca tarama araçları yardımıyla park alanlarını kontrol edebilecek ve sahte parkçıları kaydedebilecekler.
DPA
Uzun tartışmalardan sonra – Landtag Mobilite Yasasını Onaylar
Mevcut bağlantıyı kopyalayın
Anma listesine ekle
Toplu taşıma veya araçların yanlış parkçılara karşı genişlemesi için yeni bir vergi: Hareketlilik Yasası ile devlet, trafik sektöründe çeşitli yenilikleri mümkün kılmaktadır.
Grün-Schwarz uzun zamandır projeye itiraz etti ve şimdi Devlet Parlamentosundaki Hareketlilik Yasası son engelin üstesinden geldi. Parlamento taslak yasayı Yeşiller ve CDU oylarıyla onayladı. SPD, FDP ve AfD buna karşı oy kullandı. Taşıma Bakanı Winfried Hermann (Yeşiller) genel olarak “Bu yasa ile birlikte hareketlilik ve iklim koruması getirdiğimizden eminim.” Dedi.
Diğer şeylerin yanı sıra, yasa, belediyelerin yerel toplu taşımacılığın genişlemesini finanse etmesi gereken bir verginin getirilmesinin temelini oluşturur. Gelecekte, şehirler ve ilçeler sakinlerin veya araç sahiplerinin ödeme yapmasını isteyebilir.
Dergi karşılığında, vatandaşlar sahada toplu taşıma kullanımı için bir kredi almalıdır. Bunu zaman kartı satın almak için kullanabilirsiniz. Bununla birlikte, mobilite geçişini tanıtabilmek için yeterli toplu taşıma teklifi olmalıdır.
Bisiklet koordinatörleri konusunda anlaşmazlık
Ancak CDU basıncında, hareketlilik geçişi yasası zayıfladı. Yasanın ilk taslağında, bir şehir ücreti ve işverenler için bir vergi de belediyeler için bir olasılık olarak tasarlandı.
Buna ek olarak, yasa, kentsel ve ilçelerin gelecekte tutarlı ve güvenli tekerlek ağları için sözde koordinatörler atamasını öngörmektedir. Bunlar, bisiklet yollarını planlama, inşaat ve sürdürme konusundaki toplulukları desteklemelidir. Belediyelerden sonra artık ülke tarafından ödenen koordinatörler olmadan yapabilirler. Şehirler ve belediyeler ayrıca tarama araçları yardımıyla park alanlarını kontrol edebilecek ve sahte parkçıları kaydedebilecekler.
DPA